Image

//Fashionweek//

Hej, lige nu er der modeuge i Istanbul og jeg er lige kommet hjem fra et show😀, det er faktisk lidt pinligt men jeg fik ikke lige fat i designerens navn. Vi var omkring 10 piger der skulle stå på en platform iført designernes tøj, tøjet var mørke farver og det sammen var makeuppen. Jeg ved endnu ikke om jeg har flere shows da jeg desværre kom en uge for sent herned til at nå carstingsene for modeugen, men jeg håber! er bare glad for at jeg nåede 1! Hertil aften har jeg været sammen med pigerne fra min lejlighed, vi har bagt pandekager med frugt & chokolade til😉

Hello right now there is fashion week in Istanbul, and i’m just arrived from one, I didn’t get the name of the designer sorry:/. This night I made pancakes to my roommates, goodnight.

2013-03-13 18.30.52 2013-03-14 11.50.12 2013-03-14 15.04.55-1 pååøø yuio

Skriv et svar

